Nagelteknolog

Hej på er! Vaknade 12:30 idag vilket är ovanligt för att vara jag, fast jag somnade halv 6 på morgonen så det är inte konstigt då :P. Igår hade jag en rolig natt med Ivan, Håkan och Amina hehe. Först så var Amina och en söt liten katt hemma hos mig från 1 till 3 på natten därefter gick vi ut med Ivan och Håkan. Fy fan som vi skrattade hela tiden haha

Igår så sökte jag mig runt på google efter nagelteknolog utbildningar nära Landskrona. Ivans syster har sagt till mig jätte många gånger att söka. Hennes kompis har gått utbildningen själv. Även om detta inte är något hon jobbar med just nu så ville hon lära sig och ha de som en rolig grej på sidan. Men jag får se vad jag ska göra. Det är ju inte gratis eller billigt direkt och för min del måste jag först spara pengar till körkortet (intensiv) och sen gå utbildningen hehe.


Bild tagen här

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0