Min lilla nagelsalong :D

Igår så fixade min pappa ett bord till mig som jag ska använda/sitta vid när jag bygger naglar till folk/mig. Han måste nog tyckt synd om mig när jag satt i soffan och var böjd i ryggen eller så blev han trött på mitt klagande om ryggont hahahhaha.

Ser fint och gulligt ut men det finns lite saker till som ska fixas.
Ska köpa
svarta stolsdynor, lampa och en fin tavla att ha ovan hehe.
Men så här ser det ut just nu iallafall.

De vita i mitten är inte en (nagel) handstöd, eftersom det är inget jag har behövt eller har kunnat använda innan. Men nu med detta bordet var jag tvungen att komma på något snabbat. Så det jag gjorde var att jag tog hushållspapper, snurrade in i en mjuk handduk och tillsammans så blir det en handstöd hahah. Ibland får man tänka snabbt ;).

Kommentarer
Postat av: A.L

kul :D

2011-11-03 @ 16:17:29
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0