3 Fransk manikyr

Hejsan sötnosar! Har inte bloggat på några dagar eller ja med några dagar så menar jag 2 dagar :P. Egentligen tänkte jag ta bloggpaus men kunde inte låta bli från att slänga in ett inlägg hehe. Ibland är det skönt att skriva av sig och då menar jag även de allmänna saker som tex vad man har gjort under dagen eller nya film man har sett på m.m. Men en vacker dag så ska jag testa med bloggpaus i en vecka haha :P.

Igår så var Amina hemma hos mig en stund och där vid 3 tiden så kom Ana och hennes kompis förbi mig för att få sina naglar byggda

Anas naglar


Petras naglar


I Fredags så gjorde jag Senijas naglar


Det är många som inte vågar testa sig fram så det bli ofta fransk manikyr, fast de flesta tjejer vill ha fransk bara för att det ser mer fräscht ut och det håller jag med om ;) hehe

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0