Mobilbloggar: Öronproppar

Hej på er! Är ute med Jossan, Martin och deras två små gulliga barn. Just nu tvättar killarna sina bilar haha orka typ i detta väder. Ikväll blir det våra 2 måndag serier nämligen Desperate housewives och the Walking dead och på tisdag är det våra 22 minuters serier som Mike and Molly, 2 and 1/2 men m.m. Nu är dem klara med bilarna vi hörs mer sen eller imorgon

Detta kan jag inte vara utan, hade typ aldrig fått sömn då haha. Anledningen till att jag sov till halv 1 idag haha kunde inte höra mobilen plus vib på min mobil fungerar inte längre haha


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare per dag om du känner för det :)

2011-11-07 @ 20:43:06
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0