Mobilbloggar: Mitt allt

Hejsan! Snart sova kudde men först natt inlägg haha. Känner mig inte så trött så jag orkar skriva. Jag och Ivo snackade länge i tel gick inte få tyst på mig haha ibland så börjar redbull verka sent på natten hos mig eller ja så känns det iallafall. Min älskling har haft migrän nästan hela dagen, så jag har tagit hand om honom. När jag mår dåligt så finns han ALLTID där för mig och tvärtom. Han finns verkligen där för mig kvittar vad det handlar om. Älskar dig min Ivo. Nu sova imorgon center syd mer shopping hittade ju inte mycket i väla direkt haha. Men vi hörs mer imorgon sov gott puss och kram

Mitt allt

Den 14 dec så firar vi 8 underbara år tillsammans

Kommentarer
Postat av: Ivo

Naww så sött du e gumman..Du är mitt allt också..Snart får vi planera vad vi ska göra på vår 8 års dag :) Som jag blev på den bilden hahah



VOLIM TE DUSO CMOK

2011-11-27 @ 06:43:36

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0