Du får faster alltid att le

Hej på er! Gick upp halv 10 idag, hoppade direkt in i duschen. Nu sitter jag här framför dator och tar det lugnt, blir mat snart. Idag Bio/Hbg med tjejerna. Bara längtar till kl blir 15.00 så att vi kan komma iväg hehe. Känner oxå att jag MÅSTE komma bort från denna bajs staden lite, blir galen när som. Ibland känner man säg verkligen instängd i denna jävla stan. Nästa helg så ska jag till Malmö och träffa min söta Savannah. Längtar till de redan :D.

Min storebrors flickvän skickade några bilder till mig igår på Savannah..det var vekligen bilder som fick mig att smällt vill dra till Malmö direkt haha. Blir alltid så glad när jag ser lilla Savannah <3.

Fasters lilla flicka


Mina bakgrundsbild på mobilen :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0