Bitten nails

Hej på er! Under de senaste dagarna har jag läst och tittat på klipp hur man ska bygga naglar på bitten naglar. Som sagt man kan inte använda vanliga tippar, för det kommer inte bli snyggt vilket jag har fått lära. Man måste använda lite annorlunda tippar för att få ett bättre och finare resultat. Det är många personer som biter på sina naglar och därför kände jag att det är viktigt för mig att jag lär mig och testar mig fram. Jag har 2 tjejer som ska komma till mig och dem har bitit på sina naglar rätt så länge, så jag behövde lära mig innan dem kommer ;).

Nu så testade jag på mig själv kanske inte riktigt samma men ville mest se så att det blir bra med dessa tippar och resultatet blir bra oxå och det blev helt okej tycker jag :).

Kommentarer
Postat av: emelie

hihi, tack så mycket! :)

super snyggt!

2011-11-14 @ 13:18:33
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Emma

jag la till dig nu :D

ha en bra kväll!

2011-11-14 @ 19:28:41
URL: http://daghjort.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0