Acrylic starter kit

Hej på Er! Inatt så somnade man halv 4 hehe men ändå så gick jag upp halv 10 idag utan hjälp av alarmklockan hahah. Snart så ska Amina och hennes kompis komma hem till mig. Efter att jag har gjort hennes naglar så ska jag kanske till Center syd med mitt allt <3. Imorgon MALMÖ jippi ska träffa min bror, Miresa och Savannah.

Här är mitt nya Acrylic starter kit paket





Det fanns 3 olika startkit att välja mellan, jag tog den "minsta paketet" där man fick mindre av allt men som ni ser på bilderna så fick jag med en hel del saker. Det som skilde sig mest var i en av startkit fick man tex 8 acrylic color powder och min 6 eller så fick man med andra extra saker som jag kände att jag inte behövde. Blev bara onödiga extra pengar att lägga till kände jag.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0