4s

Nu börjar jag bli trött att ALLA har iphone och inte jag. Nästan alla jag har gjort naglar till har haft iphone 4. Jag har länge nu tänkte köpa mig en, men Ivan har sagt till mig att vänta till 5 kommer ut men som många av er vet så kom 4s istället. Nu så vet jag inte om jag ska ta Iphone 4 eller 4s. Priset skiljer sig inte så mycket bara några hundra lappar på netonet iallafall. Men jag planerar att köpa mobilen direkt utan abonnemang orka i 2 år med bindingstid typ. Comviq har många bra erbjudande när det kommer till fri surf och andra bra erbjudande. Men jag har märkt att 4s är låst till speciella operatörer medan 4 inte är längre, så detta blir problem om jag nu ska ha 4s utan abonnemang :/. Vad fan ska jag gör?



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0