Vi lever alla fortfarande

Ja folket då var det 21 maj 2011, dagen då enligt en gammal gubbe skulle bli vår sista dag på jorden men ändå sitter jag här och skriver mitt inlägg haha :P. För att inte bli galen så ska man inte lyssna och tro på sånt. Detta är en gammal man som själv har nog en önskan att dö. Om jorden nu skulle gå under kvittar dag,år eller månad så skulle det vara på grund av oss, då vi har "fuckat" vår värld till max och inte pågrund av någon heligbok (kvittar vilken). Alla naturkatastrofer ser jag som hämnd för var vi har gjort mot vår kära planet. Men enligt gamlingen så ska en stor jordbävning inträffa i varje land kl 18:00 i USA och ca 03:00 i Sverige men om ingenting händer så tycker jag att någon ska söka upp honom och ge en riktigt snygg höger haha ;)



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0