Klicka inte vidare

Som några av er vet så kan det finnas gott om virus på Facebook och det är därför viktigt att inte klicka på allt. Just nu är det ett inlägg som sprider sig snabbt på FB. Det är inget virus direkt utan ett irriterande inlägg som kommer att automatisk skickas ut till dina vänners logg
på Facebook om du klickar vidare

Så här ser inlägget ut som sprider sig på Facebook: (finns även på engelska)

OJ! Jag kan inte fatta att jag har suttit vid Facebook i 56 timmar denna manad och det verkar som om 456 personer har tittat pa min profil. Anvand knappen nedan om du vill skanna din profil och visa mig hur popular DU ar.

Klicka INTE vidare för att göra detta testet. Det ger inget resultat, samma inlägg skickas automatisk till alla dina vänner FB



Se till så att detta inlägget som finns på Facebook inte sprider sig allt mer

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0