Min lördag

Hejsa. så trött jag känner mig fast det hjälper ju inte direkt när vädret är så fult, kaffe behövs ;).

Igår var det en skoj lördag, blev att man gjort lite av allting. Först så var jag, min pojkvän och hans familj iväg och åt i en restaurang. När vi kom hem så blev det tårta och kaffe fast jag måste säga att vi alla tyckte tårtan var den äckligaste vi har ätit, den kommer man inte köpa längre haha. Innan vi fikade så spelade vi även lite Wii ;). Senare på kvällen stack jag, min pojkvän, hans syster och hennes man ner till stranden och fotades, blev en hel del skratt haha. Efter vårt lilla fotografering gick vi och köpte oss lite snacks. Där vid halv 10 tiden satte vi igång en film synd bara att filmen var konstig :/ men att göra narr av filmen gjorde allt roligare :P

Blev att man åt i en restaurang igår med familjen. Jag var lite tråkig och valde falafeltaldrik :P


Testade lite min nya kamera :). Har riktigt häftiga effekter som denna t.ex.


När vi kom hem så blev det att vi spelade lite Wii


Mitt tips köp aldrig moccatårta, fy fan vad äcklig den var



Min pojkväns syster och hennes man.
Han är amerikanare vilket gör det skoj för då får man träna på sin engelska
eftersom han inte kan svenska ;)


Jag och min älskling  


Jag och min pojkväns syster


utsiktsbilder är ett måste oxå..Denna bilden blev sjukt snygg


Idag så ska vi kanske till Center syd, en liten shoppingrunda ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en riktigt härlig dag, fast det var ju trist med tårtan :S



Javisst, såg avsnittet med en gång och jag längtar SÅ mycket efter nästa säsong nu!! :) Hoppas andra säsongen kommer på dvd snabbt

2011-05-22 @ 19:07:09
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0