Eurovision Song Contest 2011

Ja då var det Eurovision Song Contest 2011 igår. Jag vet inte vad jag ska säga om vinnar låten/landet Azerbajdzjan. Låten var väl okej, om det nu var en vinnar låt det vet jag inte. Eftersom jag är från Bosnien så är det klart att man vill att ens land ska vinna, men om Sverige hade vunnit så hade det varit skoj oxå då man bor här. Jag blev väldigt glad att Bosnien fick flest 12, 5st :D. För att vara ärlig så tycker jag att Eric Saades låt "popular" vad lite mesig. Min pojkväns systerson som är 7år gammal tycker om hans låt väldigt mycket, vad säger det :/. Däremot så tycker jag att Italien förtjänar VERKLIGEN inte att vara på 2:ra plats. Jag klarar fan med inte ens av att lyssna klart på hela låten. Fattar verkligen inte vad folk tänkte när dem röstade

Vinnar låten/landet...Jag tycker att killen sjöng bättre än tjejen
Tycker ni att det var en vinnar låt?



Mitt land



Ibörjan tyckte jag låten var konstig. Dino Merlin är en stor artist inom balkan länderna. Men ju mer jag lyssnar på låten desto mer blir jag förälskad.. Lyssnar på låten om och om igen :). Fast jag tycker att han skulle ha sjungit låten på bosniska.

Kommentarer
Postat av: DITA - halmstadsblogg

- hejsan! Fin blogg :]

jag har frågdestund på min blogg,

det skulle varit snällt om du ställde en fråga! :D

Kram ♥

http://ditaas.blogg.se

2011-05-15 @ 13:23:53
URL: http://ditaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0