Min andra mobil får bli min nya mp3 nu

Det är så tråkigt att saker som man har fått i present ska gå sönder :(...I janurai förra året så köpte min pojkvän till mig en Mp3 (födelsedagspresent) och nu så har den gått sönder..Det kvittar vilka hörlurar jag testar så kommer inte ljudet fram. Det känns som farbriken programmerar att saker ska gå sönder när garantin har gått ut.

Nu får jag använda min andra mobil som jag fick som present av min pappa som mp3...Nu när jag har börjat träna så måste jag ha musik..Jag vill inte använda min rosa mobil eftersom batteriet kommer att dö snabbt då jag använder den till allt.

Min andra mobil får bli min nya mp3 då min mp3 är sönder


Kommentarer
Postat av: sarah

fina mobbiler allt bra ??

2011-03-14 @ 20:35:30
URL: http://klarakhs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0