5 saker som irriterar mig med Big Brother live

Igår så beställde jag och min pojkvän Big Brother live i 30 dagar. Tittar just nu och det finns många saker som irriterar mig med live. Om det nu så att folk måste betala
för att titta på live så ska skitet fungera oxå.

5 saker som jag tycker är fel och borde fixas med Big Brother live på webben

*Ibland måste man ha låg kvalitet för att det ska fungera
*Bilden och ljudet hackar ibland/ofta
*Jag kan inte välja directors cut nu men igår gick det
*Det borde finnas flera kameravinklar att välja
*Man borde kunna välja oxå vilken deltagare man vill följa mer på live


Kommentarer
Postat av: Sarah

gillar du kolla ´på det ???

2011-03-08 @ 17:04:11
URL: http://klarahs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0