Garnier caffeine anti-dark circles roll-on

Hejsan. Ska snart iväg till stan och lämna tillbaka en tunnika som jag köpte igår. Känner mig lite trött men inte konstigt vädret idag är inte så jätte skoj, går upp och ner hela tiden. Vet inte riktigt heller vad jag ska hitta på idag, känner mig inte på topp humör för att göra något :(.

I vilket fall som helst, här kommer lite saker jag köpte igår :)

En vanlig topp från Gina 50:-


Blev lite skönhetsprodukter oxå

Värmeskydd


Nytt nagellack från Depend 220


Måste säga att när jag testade Garnier Caffeine Anti-dark Circles
idag så såg jag skillnad vilket jag trodde inte att jag skulle.  Jag tycker att den är värd att testa



Medina betygsätter Garnier Caffeine Anti-dark Circles: 5 av 5


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0