Min smurf samling

Av någon anledning bestämde jag mig för att börja samla på smurfar haha :P. Som liten så samlade man på massa olika saker som t.ex. bokmärke, kullor m.m. så varför inte samla på roliga saker som vuxen oxå ;). När jag var, för kanske 3 veckor sen, i Coop furom så fick jag syn på en smurfleksaksautomat och från ingenstans tänkte jag: ”det hade varit skoj att börja samla på smurfar” och så började min smurfsamling. Varje gång jag stoppar in en tia och vrider så blir jag lika excited och tänkter: "vilken smurf kommer jag få idag" :D hehe. 

Min första Smurf

Fixarsmurf


Dessa två köpte min pojkvän till mig. 
Min pojkvän är bara för underbara, han stöttar mig kvittar vad jag hittar på hehe :)

Gargamels och Azrael

Denna smurfen köpte jag för ca 1 vecka sen

Kokettsmurf


Och nej jag kan inte deras namn utantill hehe tog hjälp av wikipedia

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0