Min lördag

Hej på er. Ska snart iväg till standen med min lillebror :).

I lördags hade jag en riktigt skoj dag med min söta Senija :). Vi var på Bio i Hbg och såg Pirates of the caribbean 4, det var min födelsedagspresent till henne ;). Det är svårt att hitta presenter till folk nu för tiden haha blir ofta att man köper samma sak, därför tänkte jag att bio är en bra födelsedagspresent ;).

Filmen var RIKTIGT bra, shit om du är Pirates of the caribbean 4 fan så kommer du älska denna. Jack var lika rolig som alltid om inte mer hehe. Jag hade lätt kunnat se den på bio igen. Så hela lördagen blev lyckade både med en bra film och bästa sällskap :).

Lite bilder från i lördags

På tåget

Framme i Hbg

Min söta Senija


Gott gott :)

Inne i biosalongen

Efter filmen gick vi till Pistachia och fikade

Mmmm vad säger ni om detta ;)

Medina blev riktigt glad :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0