Äntligen

Hej på er. Idag så har jag var ute med Amina och Charlie en stund. Senare på kvällen så blev det en lugn kväll med min älskling :). Btw grattis till studenten Amina ;)

Ska upp tidigt imorgon, har min jävla omtenta. För att vara ärlig så är jag inte nervös eftersom jag känner på mig att jag ej kommer klara av den. Under hela Maj månad så har det hänt mycket så det har varit svårt att hinna plugga mycket men jag har iallafall pluggat varje dag minst en timme så det är alltid något ;). Men det kommer bli skönt sen när det är över så att
jag äntligen kan slappna av hehehe :D

Vi tog med oss Charlie på en promenad


Visst är han söt :)


Jag och Amina blev lite hungriga så vi valde thai mat för att mätta vår hunger hehe :P


Senare på kvällen så blev det filmmys med min älskling.
Jag bestämde mig för att vara nyttigt och valde vattenmelon istället för chips hihi :P


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0