Min lördag

Hej på er! Igår så vara jag i Malmö, Jessie och en annan tjej hade förfest. Där vid halv 1 på natten så åkte vi till Harry's. Det var rätt så nice att vi inte behövde stå i kön vi fick gå in direkt heheh plus att nästan alla vi var under 27 men fick ändå komma in hahah :).

Det var väldigt skoj, så länge sen jag var och festade men fy fan vad jag hade ont i mina fötter, jag gick barfota när vi skulle tillbaka till bilarna, har fortfarande ont haha. Kan inte fatta att folk orkar göra detta varje helg jag är helt slut fan hahaha börjar bli gammal :S. Jag la mig 5 på morgonen..Så när Niklas och Tuba lämnade av mig så var det ljust ut :P.
Vaknade kl 13.00 idag trött fast ändå inte ;)

Här kommer lite bilder från igår

Jag och Tuba (förfest)


Jag, Jessie och Tuba...Så bruna vi är :)


På väg mot Harry's


Inne i Harry's
Där vid 2 på natten fanns det nästan inte plats på dansgolvet...man fick knuffas för att få sin plats


Jessi, Kitty, Tuba och Jag


Fina tjejer :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0