Hawaiian Tropic

I torsdags (7 juli) så beställde jag en sololja från Nelly.se, Hawaiian Tropic. Fick hem den i tisdags men har inte fått chansen att använda sololjan än, inte konstigt vi har inte haft fint väder på ett tag nu känns det som :/. När jag beställde sololjan så fick jag även ett läppglans från samma märke på köpet. Om du skriver sololja på google så är det nästan bara bilder på Hawaiian Tropic som kommer upp, måste väl betyda att det är ett populärt märke hehe.

Sololjan som jag beställde från Nelly.se för 85:-

LipGloss Mango & Papaya fick jag på köpet (värd 39:-)

Båda två luktar riktigt gott ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Har hört massa om den men aldrig testat. Är det den som ska göra att du blir brunare om man har den på när man solar?

2011-07-15 @ 17:26:21
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: tove

Fungerar dom? :) Vilken fungerar bäst? Kram

2012-06-19 @ 10:51:08
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0