Mjukglass med tutti frutti

Hej på er! Idag så har man gjort lite av allt möjligt. Först var jag och solade nere vid stranden, blivit brunare :D I love it. Lite senare på dagen så åkte jag, min pojkvän och hans mamma till Mc. Efter att vi hade ätit så blev det en runda ner till stranden där vi tog en varsin mjukglass. Lite synd bara att jag inte hann äta så mycket av min glass, smälte bort typ och gjorde det svårt att äta (kladdigt). Jag hade spår av glass efter mig hehe.

Snart så ska vi äta kvällsmat och sen blir det jordgubbar med grädda och en spännande
film till det heheh en perfekt lördag :)

Mmmm det var gott med mjukglass lite tråkigt bara att typ halva smälte bort


Så bruna mina händer(hand) har blivit, llllllove it give me more :D


Kommentarer
Postat av: noemii

glasstruten ser så liten ut jämför med glassen :P

2011-07-12 @ 02:08:32
URL: http://noemii.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 19:19:25
URL: http://smsalåna.nu

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0