Mina presenter

Hejsan. Igår så var det min födelsedag. Hade ingen födelsedagskalas direkt, man är vuxen nu :P..Men jag vara med nära och kära. Vi var hemma hos min pojkväns syster som fyllde oxå år igår. Presenterna delades ut direkt ;) efter det blev det mat och sen kom tårta.

Senare på kvällen stack jag och min pojkvän hem till honom, där jag blev behandlad som en prinsessa :). Han gjorde allt för mig och jag fick bestämma vad vi skulle göra ;) haha. Jag och min pojkvän göra alltid så när den andra fyller år...Tack älskling för en fin födelsedag, älskar dig.

Detta fick jag igår

presentkort på GinaTricot 500:-


Babyliss iCurl från min pojkvän 



Detta fick jag av Senija och Salam, mina vänner




Medina kommer aldrig bli för vuxen för att pyssla



Ja då är man 23 nu, undra om något spännande kommer hända mig detta året?


Kommentarer
Postat av: Foki

tack så mycket för din söta kommentar. Kram från Foki ^^

2011-01-04 @ 18:01:57
URL: http://fokis.se
Postat av: Linda

Vilka fina presenter, låter som en bra dag. Gott med tårta!! :)



Nää, 23 är inte gammalt! Fast jag tror man "fastnar" i vissa åldrar, jag hade gärna velat vara 20 hela livet, men nä, jag blev 21 ändå :P

2011-01-04 @ 18:32:25
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0