Min pojkväns nya laptop host host min nya laptop haha ;)


Igår så hämtade vi min pojkväns nya laptop. Hans nya laptop är riktigt nice och bra. Nu vill man själv ha en ny och bättre laptop :(. Min dator klarar inte riktigt av det jag använder nu som tex photoshop och moviemaker, går för segt och hackar.

Såg precis på garantin att jag köpte min dator 2008 17/10, känns som jag har haft den längre eller så beror det på att jag vill ha en ny dator och intalar mig själv att jag har haft den längre hahaha

Här är min pojkväns nya laptop



Översikt om ASUS X52JC-EX127V kan ni läsa HÄR


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

Hej du!

jag vill bara upplysa dig om att jag har en tävling om en valfri Sailordress på min blogg om du är intresserad. Om inte så får jag ber om ursäkt för att såna hära kommentarer inte bruka uppskattas så ofta. Men är du intresserad så vill du säkert inte missa :)

2011-01-28 @ 21:53:13
URL: http://linn-lay.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0