Smycke och väskor under Januari månad

Under januari månad har jag köpt lite smycke som har varit på rea. Ordinarie pris på smycke kan ibland vara löjliga speciellt när det kommer till Gina och glitters smycke, därför tar jag chansen och köper smycke medan dem är på rea.

Det var ett armband som jag köpte från Gina för 200 kr, så överdrivet pris för ett armband,
men jag fick det för 40 kr, stor skillnad.

Här är mina smycke som jag köpte under januari månad



Det var detta armbandet som kostade innan 200 kr, men jag fick den för 40 kr


Dessa två köpte jag inne på Lindex, 30 kr för båda två


Köpte även dessa två väskor för 100:- inne på Lindex.
Om jag inte hade köpt väskorna på rea så hade det blivit 250:-




Kommentarer
Postat av: sarah

gud vilka fina sker =) allt bra =)

2011-02-03 @ 18:21:40
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: Sussie

Grymt fyndat! :) fint

2011-02-06 @ 20:45:04
URL: http://hellosus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0