3 dagar i rad

Haft en hemsk morgon idag. Vaknade kl 6 på morgon och kände att jag behövde spy. Fy fan vad jobbigt det var, hatar att spy. Men det är lite bättre nu.

Igår så var jag och fikade med Jessie, vi satt ca 2 timmar inne på espresso house. Även i onsdags så var jag och fikade med Lilmarie och i torsdags så var jag och fikade med Salam haha. Jag tycker det är riktigt mysigt att fika, speciellt när det är kallt ute. Sitta inne i värmen och prata om allt möjligt med sina vänner.

Igår när jag fikade med Jessie

Det var riktigt gott med chai latte


Jessie blev väldigt glad när hon fick i sig chai latte hahaha



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar att kila in på ett café och värma mig när det är kallt utomhus!



Vad tråkigt att du har blivit sjuk, hoppas du kryar på dig snabbt! :)

2011-01-29 @ 17:49:09
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0