2011


GOTT NYTT ÅR


Min nyårsafton var med min älskling, Tuba, Niklas och deras dotter Yasmine. Detta nyåret var något av det extra. Hade så skoj och roligt detta året. Jag och Tuba fick skrattanfall ett par gånger under kvällen, att våra killar började undra om vi hade tagit något hahaha.

Kvällen började med att vi åt middag som jag hade lagat under dagen. Maten blev lyckade även min Taboule (libanesisk sallad) för att vara första gången.
Tuba tycket mer om min än den hon åt på resturangen i onsdags. Min kompis hjälpte mig med vad jag behövde och hur jag skulle göra, tack Salam.

Efter maten satt vi i vardagsrummet och åt tårta och annat gott. Blev det en hel del skratt och snack. Där vid 23.30 stack vi ut och tittade på fyrverkerier och smällde även våra egna.

31 dec 2010

Gjorde middag till oss.
Det blev kycklingfile i bitar, ris, kina-mix, taboule, sallad och bearnaisesås


Efter maten blev det tårta



Jag och min pojkvän fick en fin chokladask av Tuba och Niklas, Tack så mycket


Yasmine gjorde lite breakdance för oss


Söta Tuba och gulliga Yasmine
Yasmine orkade inte längre med vårt fotande.


Me


En lite bättre bild på min nyårsoutfit


Aldrig sett min pojkvän i slips innan, så fin du är älskling


1 jan 2011

Våra fyrverkerier 




Jag och Tuba
hahah så bruna vi blev på den bilden :P



Ja då var det 2011 nu, undra om något spännade händer detta året

Kommentarer
Postat av: Ladytubii

Det blev fina bilder Medina :D haha jag hade det verkligen jätte skoj! Tack för 2010 :) Nu väntar 1 helt nytt år med spännande och roliga saker hoppas jag hehe



Kramar!

2011-01-01 @ 17:41:56
URL: http://ladytubii.blogg.se/
Postat av: Jessie - Mamma till Jacob 3 år

Hahah jadå jag älskar komedi/romantiska filmer - det är ju det bästa!:D Ja för mig går det bra att kolla en annan film - vilken syftar du på?:) Hoppas Tuba är med på det också. Härliga bilder! Den sista var ju så bra!:)

2011-01-02 @ 12:18:57
URL: http://passionfrukt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0