Sony ericsson w800i sviker mig aldrig

Nu så är min Sony ericsson c901 på lagning, så ovanligt. I fredags så la högtalarna av, så när folk har ringt/sms mig så har jag ej hört det. För ca 1 år sen så hade jag samma problem.

Så just nu så använder jag min kära Sony ericsson w800i. Sen första dagen när min pojkvän köpte den till mig (2006) fram till nu har den aldrig svikit mig eller haft några problem med. Både min storebror och pappa har använt den när deras mobiler har varit på lagning.

Min mobil är på lagning, högtalarna slutade helt plötsligt fungera 


Min gamla mobil som jag använder nu så länge, min pojkvän köpte den till mig 2006. 
Den har aldrig svikit mig eller haft problem med.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0