Hur du kan göra Acrylic color powder hemma

Hej på er! Har precis lärt mig en ny sak och tips till er som vill ha
acrylic color powder utan att behöva beställa hem.

Så här gör du 

Ta en skål eller något att blanda sakerna i


Lägg clear acrylic powder i skålen


Därefter fina hacka den önskade ögonskuggan/färgen till pulver form


Tillägg den fin hackade ögonskuggan i skålen med clear acrylic powder


Blanda ett bra tag eller skaka skålen om du har lock till


och Här har ni resultatet när allt är klart


3D hjärta


Jag har redan acrylic color hemma som jag fick med i mitt Acrylic start kit men aldrig fel att kunna göra själv önskade färger utan att behöva beställa hela tiden hehe.   


Btw har fått hem lite saker både idag, igår och i onsdags som jag ej har hunnit lägga ut men det kommer nog imorgon, glömde kamera hemma :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0