Människor som betyder mycket för mig

HEJ PÅ ER! haha sockerkick av bulle med bulle hahah. Njuter även av min älskade powerking <3. Shit så lycklig jag verkar vara haha fast inte konstigt eftersom jag är det oxå. Har världens finaste pojkvänunderbara vänner som alltid finns där vid min sida och min älskade familj som får mig alltid på bra humör så vem hade inte varit lycklig.

Även mina släktingar/kusiner har ett stor betydelse för mig och jag är glad att dem alltid finns i närheten. Alla andra kommer och går bara, men dessa människor vet jag kommer alltid vara där och INGEN kan ta deras plats.

Dessa personer betyder mycket i mitt liv

Mitt allt


Mina fina vänner
Salam, Senija, Tanija, Selime och Fatma


Min underbara familj


Fasters allt


Min lillebror <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0