Twilight breaking dawn del 1

God morgon :). Idag skulle egentligen en tjej komma till mig för att få sina naglar byggda men hon kunde ej få ledigt från jobbet. Så det blir kanske att en annan tjej kommer hem till mig kl 12.

Jag och Senija ska imorgon på bio, tar och testar ett nytt försök haha i lördags blev det ej av. Vi kommer ta kvart över 3 eftersom som Senija slutar jobbet kl 3 så det är kanske inte så skoj för henne att ta tåget hem och sen kort därefter ta tåget igen till Hbg. Ska bli skoj att äntligen se Twilight breaking dawn del 1 :D.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är inte ett jättestort fan av dessa filmerna, men denna var faktiskt den bästa enligt mig. Hoppas du kommer gilla den, och kul att ni ätnligen kommer iväg och ser den! :)

2011-12-01 @ 18:45:32
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0