Rött glitter till Jul

Hej igen. Idag kl 17:00 så ska en tjej komma till mig och få sina naglar byggda. Igår så ringde
även en annan tjej som ska komma till mig på tisdag och sen på torsdag så ska kanske Senijas kusin Medina komma hem till mig och få sina naglar fixade :)  

Jag tänkte till julafton ha rött glitter på tipparna, lite mer av julkänsla plus så har jag en massa glitter här hemma så det hade inte varit fel att använda dem oxå hehe. Till påsk blir det gult glitter haha


Något så här

Sen spelar det inte så stor roll om jag använder acryl eller uv gel :)..


Btw har precis beställde ny uv gel builder :)
 

Kommentarer
Postat av: juliette

fiinaa naglar;=)

2011-12-06 @ 00:06:22
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0