Mycket folk :)

Hej sexy! Är hemma hos min baby boy :). Vädret är så tråkigt så ut vill man inte riktigt men orka sitta inne hela dagen. :P. Ikväll blir det nya filmen med Taylor Lautner. Det man har sett på trailer verkar filmen vara bra :)

Dessa 3 sista dagarna har jag haft många tjejer som har hört av sig till mig och vill göra naglar hos mig :). Mycket nu inför ny år kan jag tänka mig. Nästa vecka är redan full haha. Bokade redan in 3 st igår till nästa vecka hehe. Imorgon har jag två tjejer som ska till mig. Frida som har varit innan och Esma som är på besök från Stockholm, vill komma och göra naglar hos mig innan hon åker hem igen. Blir upp tidigt imorgon haha ;)

Fullt upp nu med naglarna inför nyår :)


Kommentarer
Postat av: Lebanezza

Fin blogg :)

2011-12-17 @ 23:35:39
URL: http://lebanezza.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0