8 underbara år tillsammans

Idag är det ingen vanlig dag för idag så firar jag & min älskling 8 underbara år tillsammans. Jag älskar dig jätte mycket ÖVER allt annat ♥. Jag är så lycklig att jag har dig i mitt liv. Du få mig alltid på gott humör, får mig alltid att skratta och le och när jag mår dåligt så finns du alltid vid min sida...VOLIM TE...♥♥♥♥♥



Ivo la ut en gullig dikt på min Fb profil:

 I Will Love You Forever

I love you so deeply,
I love you so much,
I love the sound of your voice
...
And the way that we touch.
I love your warm smile
And your kind, thoughtful way,
The joy that you bring
To my life every day.
I love you today
As I have from the start,
And I'll love you forever
With all of my heart.

VOLIM TE 4 EVER ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Felle♥

Du kan nu TJÄNA pengar på din blogg! och detta är sant! Bli medlem och få pengar på ditt konto! Det tar bara några få minuter sen så är det klart!.. Har en vän som redan har fått 2500 kr och bara haft detta i 2 dagar det är verlkligen värt! Du får skicka pengarna till ditt konto så fort du har fått pengar! Så kom igen ge en chans? =)



http://feliciachotnikorn.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html Tryck på länken för att komma direkt dit!.. Det kostar ingenting att bli medlem! Det är ju vi som har blogg som tjänar på det..



Förtår du inte hur man göra, Så kan du räkna med att jag hjälper dig :)

2011-12-15 @ 22:37:33
URL: http://feliciachotnikorn.blogg.se/
Postat av: Nabil

Naw! Vilket sött par! Blir helt varm inombords :)



/Nabil

2011-12-16 @ 12:47:54
URL: http://festhosnabil.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0