Jersey shore s 4 avsnitt 4 sneak peek

Jersey shore är tillbaka igen för er som inte redan visste det och denna gången befinner sig gänget i Italien. Igår när vi hade sett färdigt tredje avsnittet, så visades "next time" för avsnitt 4 och detta är ett avsnitt man INTE får missa om man är en JS fan haha :P. För varje säsong blir dem bara sjukare och galnare hahah.

Här kommer en Sneak peek på vad som kommer att hända i avsnitt 4



Innan jag glömmer: Detta med Sammi och Ronnie är verkligen pain in the asssss, även i säsong 4 måste dem blir tillsammans igen och redan i nästa avsnitt är det samma skit igen :////

Kommentarer
Postat av: SOERE

Hejsan! Jag hittade din blogg via Google! :) Kan du tipsa om en eller två, tre st bra hemsidor där man kan beställa ALLT man behöver för att göra egna gelenaglar? :D Isåfall en sida med rätt så rättvisa priser hehe, dina naglar du gör är skitsnygga ialf! Tacksam för svar, kommentera gärna svaret på min blogg så jag vet hehe! Kram

2012-05-08 @ 13:52:55
URL: http://soere.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0