Rökt Renstek hell no

Min storebror är ofta den som vill testa nya saker och satsar på ett mer hälsosam kost, äta bra och träna. Jag däremot vill hålla mig till mat som jag tycker är gott och känner till som t.ex. pizza, Macdonals m.m.  och sånt som ser konstigt ut är inget som lockar mig, som till ex musslor :S. Men för några veckor sen hittade jag något väldigt underligt i vårt kylskåp nämligen Rökt Renstek.
Såg lite väl levande ut för min del så jag hoppade över detta med ”testa nya saker” . Hell no att jag testar ren nu också.


Kommentarer
Postat av: Sophie & Linn

Hejsan du har jätte fin blogg :)

Vad gör du? :D

2010-09-12 @ 14:46:28
URL: http://sophielinn.blogg.se/
Postat av: Balida

Var med och tävla om att bli veckans blogg i min blogg. Förutom äran bli du länkad med en bild på dig i VARENDA inlägg veckan ut om du vinner! Anmäl dig nu, och en vinnare utses ikväll! :)

2010-09-12 @ 15:01:51
URL: http://balida.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0