Lejonet attackerar skötaren

Första gången jag såg videon blev jag verkligen chockad, även nu blir jag lika chockad. Man undrar vad som triggade lejonet att attackera just den skötarenn och struntade totalt bort i den andra. Lejonet hade verkligen ögonen på honom och ville inte ge upp heller. Men samtidigt såg det ut som lejonet inte ville direkt "döda" skötaren, för det hade lejonet kunnat göra på en sekund. Så man undrar vad som hände. Rätt så intressant hur honan hoppade på hannen, undrar varför.



Kommentarer
Postat av: louise

Hej. oerhört fin blogg du har :).



På min blogg så har jag nyligen lagt upp en tips video på hur jag sätter upp mitt löshår i toffs så inte mina clips syns. Kolla gärna och kommentera! :D



Kraaaamish (y'

2010-09-10 @ 17:23:03
URL: http://hottish.blogg.se/
Postat av: Linda

Fy vad läskigt! undrar varför lejonet gjorde som det gjorde. det var ju rätt oprovocerat liksom..



ja, tror du lär gilla detta avsnittet, men jag ska inte sabba nått för dig ;) har för mig att det är tack vare digjag började se serien faktiskt

2010-09-10 @ 20:01:18
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0