Anledning till dålig uppdatering.

Tänkte berätta kortfattat vad jag har haft för mig


Söndags
Under dagen var jag, min pojkvän, hans syster och systerson i Hbg. Åt på Burger king. Senare på kvällen träffade jag mina underbara vänner. Vi åt god mat inne på Basilika restaurangen, 7 tjejer och två små barn. Mycket liv kom det från vårt bord. Efter det gick vi hem till Tanja där tjejkvällen fortsatte. Det var en riktig rolig kväll.


Måndags
Gick hem till Senija där vid halv 12 och var med henne till 3. Vi fikade och shoppade. Senare på kvällen blev det en mysig filmkväll med min älskling.


Idag(tisdag)
Ska ta tåget till Malmö nu med Senija, där vi bland annat ska fortsätta med vårt shoppande ;).



Så jag har ej haft tid att blogg, varit upptagen


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0