Proactiv Solution

Efter allll jävla tjat på tv har jag äntligen bestämmt mig för att beställa jävla Proactiv Solution.
Man har både läst och hört både bra och dåliga saker. Men så tänkte jag, det ända sättet för mig att själv veta är att testa. Min kompis fick hem sitt första paket för kanske 1 månad sen och berättar att hon är nöjd iallafall.

Måste säga att designen är riktigt ful



Detta fick jag med

  • Renewing Cleanser (120 ml)
  • Revitalizing Toner (120 ml)
  • Repairing Day Lotion (60 ml)
  • Repairing Night Lotion (30 ml)

    Utan extra konstnad – endast i din första försändelse:
  • Refining Mask (28 g)
  • Face the Facts, en faktabok med värdefulla tips om hur du bäst sköter din hy
  •  




    Kommentarer
    Postat av: Ladytubii

    Nej,jag har inte ... men jag hade gärna velat prova faktiskt. Jag har funderat länge länge på det, men nja får se när det blir av haha

    2010-11-03 @ 19:19:59
    URL: http://ladytubii.blogg.se/
    Postat av: sarahnordgren

    fin blogg!

    2010-11-03 @ 20:27:52
    URL: http://sarahhnordgren.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    Jag har provat Proactive och kan inte rekomendera den. Min hy blev upp till 10 gånger värre fick värsta acne utbrott. Och kunde inte bli av med dom på två månader fick börja gå på Tetralysal för att bli av med besvären.

    2010-11-04 @ 13:05:46
    Postat av: Anonym

    2010-11-09 @ 14:42:09
    Postat av: Amela

    Jag testade .. efter 3 veckor fick jag brännsår i hela ansiktet.. enda sättet att behandla bränsåren var att gå till apoteket och köpa för acne.. det tog 2 veckor innan bränsåren var borta..



    så rekomenderar inte att du ska testa det. för det förstör din hy om du vill ha en en hy.

    bättre om du använder från apoteket medel istället för pro shit ...



    det är mitt tips det.

    2010-11-09 @ 14:51:02
    URL: http://sthlmchick.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:


    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0