ledighet från c-uppsatsen JIPPI

God morgon. Härligt väder vi har idag, det är vi värda på tanken hur vädret var igår. Vaknade helt happy idag när jag vista att jag inte behöver hålla på med
c-uppsatsen
och får vila i flera dagar :D


I alla fall igår så skulle c-uppsatsen lämnas men eftersom både jag och min handledare tyckte att jag inte var riktigt klart så har jag fram till 17 augusti att göra klart. Skönt på tanken på att jag redan är klar behöver bara finslipa texten så att allt låter bra. Man kunde välja att antingen lämna in uppsatsen igår och ha seminariet 3 juni eller lämna 17 augusti och ha seminariet 23 augusti. Detta viste jag inte för än igår haha lång historia :P. Men eftersom jag inte visste detta så stressade jag som fan dessa 2 sista månaderna. Men det är som Salam sa till mig tur i oturen ;).


Nu blir det vilande i 2-3 veckor, ska inte ens tänka på skolan eller uppsatsen. Därefter ska jag börja finslipa min uppsats ;).


Här är det 11 exemplar man var tvungen att trygga ut av sitt arbete.
Allt detta kostade mig 250 kr skit skoj eller hur :S

(2 gömmer sig under en av dem)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0