Prime time

Att använda primer är rätt så bra, speciellt om du använder mineralsmink som t.ex. ID foundation som jag göra. Jag har testat två sorter, Body shops primer och ID bare minerals primer.


Prime time från ID är min favorit och den jag använder nu. Den jämnar ut huden och minskar porerna. Den är matte vilket är bra för dig som blir oljig i ansiktet under dagen. Lätt att använda och torkar snabbt ” in i” huden och känns ej kladdig.



Även om det står att den är matte, vilket enligt min åsikt stämmer inte. Jag kan bli extra fettig pågrund av den, upplever jag iallafall. Eftersom den är krämig och tjock av sig, vilket gör att det tar längre tid tills den torkar och ”går in” i huden. Känns inte bekväm på ansiktet



Detta är resultatet jag fick och vad jag tycker


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0