En tårtakväll

Hej på er. Solen tittar fram idag :D men det betyder inte att jag ska strunta i plugget bara för det :P. Idag så har jag bestämt mig för att skriva klart min c -uppsats, har bara slutdiskussionen kvar. Imorgon så ska jag läsa igenom c-uppsatsen 100 gånger så att allting låter perfekt och bra.


Igår
så var det en lugn kväll med killen. Vi gjorde kvällsmat till oss, åt glass och tittade på en gammal film Huset fullt 2.


Köpte nya nr av SOLO, favorit tidningen så klart


Detta får du med i nya nr


Blev tårtakväll igår för mig och killen ;)


Filmen vi tittade på igår. Jacob från Twilight är med i den, så liten han var



Ska kanske senare dra ut och promenera med Lil ;)


Kommentarer
Postat av: Lilmary

Ja, men de låter jättebra! :)

Hör av dig när du är färdig med pluggandet!



Kram

2010-05-19 @ 11:24:27
URL: http://lilmary.blogg.se/
Postat av: Bella

mysigt :D

2010-05-19 @ 12:12:53
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0