Min shopping dag ;)

Hej på er. Fy vad jag känner  mig slut. Har varit mycket hit och dit idag. Jag var med Senija och Salam på Center Syd och shoppade lite här och var. När vi kom in till Landskrona så körde vi förbi pastamannen. Därefter gick vi hem till Senija, hon plattade Salams hår eftersom hon ska på bröllop idag. Efter det så gick jag, Senija och hennes 2 kusiner in till stan och tog varsin glass.


Detta följde med mig hem idag
.

Ett par sandaler från Kappahl. Snygga på ;)


Min kille köpte dessa skor till mig. Tack baby :D


Blandat


Sen blev det mat ;), pastamannen


Sist men inte minst blev det glass med Senija och hennes 2 kusiner



Känner mig såå jävla trött, vill bara gå och lägga mig plus så har jag fått huvudvärk oxå :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rolig dag.....vi hann med mycket...jag e helt slut :)....

2010-06-04 @ 18:14:06
Postat av: sarah

vad snällt av din kille & köppa ett par fina skor =) dom var snygga

2010-06-04 @ 23:51:54
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: SELMA SEDEF

Jag är en halvturkisk tjej vid namn Selma som kommer ifrån Norrköping, har ett distansförhållande med min pojkvän, Kastriot som bor utanför Göteborg och har albansk bakgrund. Jag älskar det albanska språket och vill lära mig det en vacker dag. Vill även besöka Kosovo, människorna verkar så härliga. maten likaså. I min blogg kommer du läsa mycket om mig och min pojkvän.



Jag är en jordnära tjej, har dock en tuff attityd. Om jag stör mig på någon, kommer mitt turkiska temperament fram, haha! Intresserad av människor, vill utbilda mig till Socionom i framtiden och hjälpa ungdomar med problem. Jag är en galen tjej med mycket humor och kärlek.



Ta en titt i min blogg. i hope u like it.



Peace Love & Kebab <3

2010-06-12 @ 22:37:38
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0