Fortsättningen följer:

Fortsättningen följer: kommer Medina våga titta på Drag me to hell?


Svar:
JA



Det var när att vi tittade på en komedi film så allt låg i mina händer om vi skulle titta på Drag me to hell eller inte. Men jag var tvungen att se den, få det överstökat i stort sätt. Jag kan säga att jag trodde den skulle vara mer skräck, där man nästan hoppar upp av rädsla. Kan säga att jag blev mer äcklad. Inte så trevligt att se när hon extremt äckliga äldre kvinnan, som behöver nagelvård, spyr i tjejens mun eller när hon äldre kvinnan får sitt öga häftad, inte så trevligt. Fast det hjälper när man är flera då kan man skratta åt vissa saker. Men annars var den bra, inte sån skräck som The Ring direkt.


Alexis och Ivo ville se en till jävla läskig film ikväll haha, nu behöver dem inte överdriva. Ikväll blir det komedi eller romantik, Medina bestämmer :P


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: oh ja! idag har det växlat mellan sol och regn om vartannat, sjuuukt irriterande, man börjar undra vart sommaren har tagit vägen! :s

2010-06-15 @ 14:52:56
URL: http://thorns.blogg.se/
Postat av: Felicia ♥

Aa precis... elelr all när den där tanten försökte bita den där tjejen men då hade hon precis tappat sina löständer :D så jäklar äkligt men endå roligt :P

2010-06-15 @ 14:59:53
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/
Postat av: paulina♥

sv: så lite så gullet :')

ja visst är dom fina!

2010-06-15 @ 16:31:07
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0