Dear John

God morgon på er. Har precis små städat här hemma. Nu tänkte jag har en mysig stund för mig själv med en god frukost i soffan, lite sötsaker efteråt och titta på filmen Dear John som jag nu har viljat se i en månad men har aldrig blivit av, andra filmer har alltid hoppat upp.

Filmen jag tittar på. Channing Tatum är verkligen en snygging ;) 



______________________________________________________________
Både i fredags och igår så har jag, killen och Alexandra sätt två nya filmer och den tredje kommer ikväll, ska berätta på måndag vilka filmer vi såg och vad jag tyckte om dem ;).


Kommentarer
Postat av: Miranda M.

fin blogg<3 kolla min<3!!

2010-06-20 @ 12:12:31
URL: http://fantasticm.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0