3 filmer

I fredags, lördags och söndags så såg jag, killen och Alexandra 3 nya filmer. Så nu tänkte jag dela med mig av mina åsikter om filmerna.


1. The Bounty Hunter
Jag tycker  filmen var en bra och rolig film, det blev flera skrattar så klart. Det var roligt att se hur Milo (Gerard Butler) gjorde allt för att fånga och ta Nicole (Jennifer Aniston) till fängelse och hon gjorde allt för att komma ifrån allt, hon vägrade följa med honom . 4 av 5


2. Beyond a Reasonable Doubt
I början eller första 20 min var filmen seg och jag tänkte ”snälla va inte tråkig”. När C.J (Jesse Metcalfe) kom på enligt hans källa att den kända advokaten Mark (Michael Douglas) mixade och hade sig med bevisen vilket gjorde att hans sida vann alltid. När resan började för att sätta dit Mark så blev filmen spännande. Slutet var bäst. 3½ av 5


3. Duplicity
Redan när jag såg trailer så tvivlade jag och var inte så intresserad att se filmen egentligen. Jag blev väldigt förvirrade med deras 5 år tidigare, 2 år tidigare, 14 månader tidigare och så vidare. Jag visst nästan inte vad som var nutid och dåtid. Ray (Clive Owen) och Claire (Julia Roberts) var ett par (tror jag) som satt dit varandra hela tiden (lurade), litade inte på varandra men kunde inte vara utan varandra, så det fanns en spänning i att veta om dem lurar varandra men att samtidigt se hur dem jobbar för att lura dem andra. Slutet var bra. 3 av 5


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0