The karate kid 2010

God morgon på er sötisar.Igår så tittade jag och min pojkvän på The karate kid med Will Smiths son Jaden Smith och Jackie Chan


Vi tyckte filmen var bra. Väldigt likt den första The karate kid men med några ändringar som t.ex. istället för vax on, vax off så var det hang up, take it down. När det slogs så såg det nästan ut att vara på riktigt till skillnad från gamla karate kid, allt verkade så planerat när de möta varandra. Jaden var väldigt duktig i filmen när det kom till "karate", han var väl helt okej skådi oxå.


Jacki Chan
 spelade en lite mer allvarlig roll, vilket jag tyckte passade honom. Ofta ser man honom vimsa och ha sig. Jag tycker att sista halvtimmen var väldigt bra. Jag tycker däremot att de skulle ha använt sig av lite äldre barn. Karate kid är bara 12 år i filmen.

3½ av 5


Detta kunde verkligen inte gamla Karate kid göra haha


Kommentarer
Postat av: Jojjo* - Shit happens

Hej! Skulle du kunna hjälpa mig med en header? :)

2010-07-24 @ 13:34:20
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: ebba

Jäklar vad duktig han är!! :)

2010-07-24 @ 14:23:14
URL: http://ebbzzs.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0