MellandagsRea

I söndags blev det en riktig shopping dag/rund. Vi lämnade hemmet halv 10 och var hemma igen kvart över 5. Vi hade riktigt skoj, även om vi alla 3 hade ont i fötterna som fan efteråt. 

Det kryllade av folk inne på NovaLund. Inne i Gina fick man ta små bebis steg hela tiden. Efter NovaLund åkte vi förbi Center syd. Där fanns det inte så jätte mycket rea, tyckte jag iallafall.

Vi 3


Trafikkaos var det verkligen


Vi åt även inne i NovaLund.
Måste säga att detta är nog det godaste jag har ätit när det kommer till utemat.


Blev ett par påsar haha, shoppade även lite i måndags och idag.


Gina tricot


Cubus


H&M


Köpte även en varm tröja till min pojkvän


Vila



Glitter


MediaMarket
Blev så otroligt glad när jag hittade denna, var sista kvar även.
Använde första gången igår och det blev riktigt snyggt.



Kommer lägga ut bilder imorgon på vad jag köpte idag och i måndags.


Kommentarer
Postat av: Lollo

älskade rea ;D

2010-12-29 @ 00:27:00
URL: http://iiblandundrarman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0