En rolig dag/kväll med Tuba och Jessie

Hejsan. Igår så var jag i Hbg med Jessie och Tuba. Vi fikade och åt inne på Mezo, egentligen skulle vi till pistachia men planer kan ändras. Vi satt där inne i 1½ timme innan vi rörde oss in till stan.

Efter en runda i stan så gick vi tillbaka till Mezo och åt god mat. Jag tror vi satt där inne i ca 2½ timme och bara pratade om allt möjligt. Blev en massa massa skratt. 

Fikade och åt inne på Mezo (tog ej bild på min bakadpotatis som jag åt)


Här är vi



Tack för en rolig dag/kväll tjejer :)


Kommentarer
Postat av: Jessie - 23 år & Mamma till Jacob 3 år

Du ska vara med när vi ska titta på switch eller vad den nu heter haha:D

2010-12-30 @ 22:50:51
URL: http://passionfrukt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0