Det är bara en rolig grej

God morgon på er. Förlåt för en dålig uppdatering går, hade en lång dag. Började jobba klockan 1 igår, slutade halv 7 och var hemma(hos killen) ca 8. Så jag har inte orkat direkt och sen så har jag inte träffat min kille på 2 dagar, det är viktigare för mig att umgås med honom än att sitta och blogga. Som jag har sagt innan jobb/skola och familj är viktigast, blogg är bara en rolig grej.


Igår så tittade jag och killen på ett nytt avsnitt av The Vampire Diaries. Den är faktiskt jätte bra, lite tvärtemot hur True Blood är. Den har mer kärlek men även lite spänning. Den är bra tycker jag.

 


Jag tänkte göra lite uppgifter nu, så vi får höras lite senare. PSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Piinky♥

Tack s mycket , nja jag gör inte så mycket äter godis å svarar på kommentarer hihi

2009-09-26 @ 11:15:57
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: tack så mycket ;D. Hur står det till? ;). Haha x)

2009-09-26 @ 14:12:41
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0